Futro, futerko, zamsz na paznokcie - HIT czy KIT?

Cześć!


Dziś notka pisana, przez tę pogodę się rozchorowałam i siedzę z toną chusteczek koło siebie ;) Więc stwierdziłam, że co nieco napiszę.


Ostatnio bardzo głośno zrobiło się na temat ,,futra" do paznokci czyli faktury, która ma nam imitować zamsz. Ostatnio w filmie pokazywałam 2 kolory, które nabyłam na promocji w Rossmanie, ponieważ wiedziałam już wcześniej, że coś takiego istnieje, ale nie widziałam nigdzie we Wrocławiu, stacjonarnie tego futerka. No więc jak je wypatrzyłam nie zastanawiałam się długo i wzięłam. Powiem szczerze, próbowałam robić jednym i drugim i jakoś mi nie chcą wyjść, ale będę jeszcze próbować. 

Przedwczoraj będąc w ,,Chince" (Centrum ze wszystkimi produktami made in China, a dostać można tam chyba wszystko) wypatrzyłam na pierdółkach do paznokci futerko i UWAGA! Za całe 2 zł i to dwa razy większą ilość niż te w Rossmanie. Były tylko 2 kolory, pomarańczowy i jaśniutki różowy, zdecydowałam się na ten różowy :)






Kolor jest przesłodki, pojemność jest duża. Dzisiaj kolejny raz podjęłam się nałożenia tego na paznokcie po nieudanych próbach futerek z haul'a. Futerko nakładałam na podobny kolorystycznie lakier. 

Oczywiście przed nałożeniem lakieru bazowego pod futerko, nakładamy odżywkę. 

Lakierem bazowym jest lakier NUDE nail polish Lovely, mój jest w Nr 6. Lakiery z tej serii dedykowane  są do french'a i przy okazji powiem, że jest świetny, bardzo trwały i nie odciska się. 






Procedura nakładania jest standardowa:


1. Nakładamy odżywkę, czekamy aż wyschnie
2. Nakładamy jedną warstwę lakieru pod kolor futra, czekamy aż wyschnie
3. Nakładamy drugą warstwę lakieru pod kolor futra i od razu z mokrym lakierem ,,zanurzamy" paznokcia w pojemniczku z futerkiem
4. Po chwili nadmiar strzepujemy delikatnie pędzelkiem, bądź po prostu palcem


Dla wygody można też wysypać trochę futerka na ręcznik papierowy i wtedy dopiero nanieść na paznokcie, ja wole z pojemniczka, bo mniej go wtedy tracę. 


Efekt






Podsumowując

Zalety

  • Piękny efekt
  • Cena 

Wady
  • Szalenie krótka trwałość, pod koniec dnia futro jest po prostu brudne i jest go mniej niż się nałożyło
  • Manicure na jeden dzień


Sądzę tak, ponieważ pod koniec dnia, w którym je nakładałam futerko jest po prostu brudne i podczas mycia rąk nie doczyści się tego. Nie zauważyłam, że efekt schodzi podczas umycia rąk. 


Jest to propozycja dla osób, które nie lubią nudy na paznokciach, bo efekt jest fantastyczny, lecz tylko na jeden dzień (w moim przypadku). Nie sądzę, by to futro różniło się od tych firmowych, a nawet powiem, że w tym przypadku wypadło lepiej.

Ostatecznie mogę polecić to futerko, bo jest to coś innego, nawet jeśli mam to mieć na jeden dzień to i tak wygląda to elegancko wręcz. Dla mnie jest to HIT, lecz mogłoby to być bardziej trwałe



A co Wy sądzicie o futerku? Stosowałyście jakieś inne, lub podobne? No i czy według Was jest to HIT, czy KIT? :) 










1 komentarz:

  1. Na wszystkich paznokciach moim zdaniem kit ;d ale fajnie by np. wyglądało na serdecznym i kciuku a reszta paznokci pomalowana lakierem różowym. Szkoda, że tak krótko się trzyma i brudzi, ale spróbuję kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...