TEST: Essence Eyeshadow 35 Party All Night


Dziś recenzja, tym razem cień do powiek z Essence. Potrzebowałam jasnego cienia, którego będę mogła używać na co dzień na wewnętrzny kącik oka. Tak oto wpadł mi w ręce właśnie Essence Eyeshadow w kolorze 35 Party All Night. Producent informuje nas tylko o tym, że cień ma delikatną i trwałą formułę. Czy tak jest? Zobaczmy :) 

Jest to odcień zimnego, bardzo jasnego złota.


Nabyłam go:

Gdzie? W Super-Pharm
Za ile? Od ceny regularnej -40%, więc kosztował około 4,5 zł. Regularnie 7 zł. 



Ta ciemniejsza kropa od próbowania koloru, nowy oczywiście był czyściutki :) 


No więc próba..





Wykonałam zwykły dzienny makijaż, po wewnętrznej stronie powieki jasny, a po zewnętrznej ciemniejszy cień. Jak widać nasz cień z Essence całkiem nieźle i jasno wygląda. 



Podsumowanie:

Plusy
  • Dobra konsystencja, nie osypywał się podczas nakładania pędzlem
  • Cena
  • Trwałość jest super, wytrzymał w nienaruszonym stanie ponad 10 h, później lekko się przyciemnił 
  • Spora gama kolorystyczna
  • Wygodne i małe opakowanie, które się nie otwiera w kosmetyczce
  • Ma bardzo dużo drobinek, które pięknie się świecą pod światło 

Minusy
  • Nie widzę


Uważam, że za tę cenę to świetny produkt i starczy na bardzo długo. Ja będę go wykorzystać na co dzień jak i do mocniejszych makijaży, a nawet do rozświetlenia policzków, dzięki drobinkom. Jedyne zastrzeżenie, lecz nie minus to to, że szukałam trochę jaśniejszego, kremowego koloru, lecz nie było testera i wzięłam go w ciemno. Mimo to jestem bardzo zadowolona i polecam wszystkim. 


Widziałam też inne kolory z tej serii, więc jeśli miałyście do czynienia z którymś z nich dajcie znać jak Wam się sprawują. A może polecicie mi jakiś cień w kremowym kolorze, którego wciąż szukam? :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...