TEST: Et Voila Nail Tip Whitener Miss Sporty, czyli biały lakier do frencha

Dziś test, który tak na prawdę zajął mi kilka dni, żeby poprawnie ocenić produkt. Jest to biały lakier z Miss Sporty o nazwie Et Voila Nail Tip Whitener dedykowany do frencha, dzięki swojemu skośnemu pędzelkowi.

Lakieru jest 8 ml, a cena to ok. 6 zł. (Zamawiając na aukcjach kosztował mnie 2,46 zł) 

Jest to jedna z rzeczy z haul'u kosmetycznego, którego niedługo wstawię i wyjaśnię, czemu cena jest tak niska. Dzięki temu nazbierało się sporo rzeczy do testowania. 


      


Na początku zawsze maluję paznokcie odżywką Eveline Nail Therapy 6 w 1.



Następnie nałożyłam lakier bazowy pod frencha z Rimmel'a, ale recenzja o nim pojawi się później, dzisiaj zajmujemy się białym. 



   No i na koniec sedno sprawy, czyli nasz docelowy lakier. Zobaczmy jak się sprawdził (Warto powiększyć zdjęcie naciskając na nie)





Podsumowując:



Zalety:
  • Skośny pędzel, który pozwala na precyzyjne namalowanie kreski
  • Cena
  • Krycie
  • Konsystencja (rzadka)

Wady:
  • Chyba tylko jedna, czyli to, że szybko odpryskuje, ale dla mnie to i tak dobry wynik za te pieniążki


Warto mieć taki lakier, ponieważ kiedy nie mamy pomysłu na pazurki klasyka zawsze się sprawdzi. Mimo odpryskiwania na 3-ci dzień polecam go, bo za tę cenę nie znajdziemy lepszego lakieru. 





A Wy jakie lakiery używacie i polecacie do frencha? Może któryś mi polecicie? :) 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...