Rimmel Salon Pro 500 Peppermint. Ulubiona mięta ♥

Hello! 


Dzisiaj odsłona, kolejnego z lakierów, a mianowicie moja ulubiona mięta, czyli Rimmel Salon Pro w kolorze 500 Peppermint. Mięta ta idzie w kierunku błękitu, więc jest bardziej niebieska niż zielona, ale dla mnie to żaden minus. Akurat ten lakier Rimmel'a jest bardzo trwały, nie wiem jak z innymi, bo nie próbowałam, ale podejrzewam, że cała seria i inne, które mają dodatek lycry są podobnej trwałości. Producent obiecuje utrzymywanie się lakieru do 10 dni, jednak 5-7 dni to i tak dobry wynik. Pojemność to 12 ml i cena oscyluje między 10-20 zł, zależy od promocji, ja kupiłam za 10 zł w Super-Pharm, ale dostępność raczej w każdej szafie Rimmel. 

No więc zobaczcie jak się prezentuje: 












Podsumowując: 


♡ Posiada szeroki pędzelek, dzięki któremu wystarczą 2 pociągnięcia aby ładnie pokrył całą powierzchnię paznokcia 
♡ Cena - Opłaca się, gdy jest w promocji 
♡ Krycie - Przy dwóch warstwach nie widać żadnych prześwitów i niedoskonałości 
♡ Trwałość - bardzo dobra :)  

Kiedy tylko robi się ciepło uwielbiam nosić pastelowe i jasne kolory, więc borda i fiolety idą w odstawkę :) 

A poruszając promocje, wiem, że pewnie większość z Was już wie o promocji w Rossmanie -49%, a jeśli nie wiecie to czas najwyższy się dowiedzieć. Co parę dni będą przecenione produkty z różnych kategorii, a mianowicie: 

24. -29.04 - podkłady, pudry, róże, bronzery i korektory
30.04. - 5.05. - tusze do rzęs, cienie do powiek, kredki do oczu, eyelinery
6.05 - 10.05 - szminki, błyszczyki, kredki do ust, lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci

Więc ja na razie nie skorzystam, bo niedawno zaopatrzyłam się w nowy puder i podkład, który mogliście zobaczyć na moim instagramie ♥ TUTAJ ♥. 

Hebe również przygotowuje promocje na kolorówkę od 30 kwietnia 40 % taniej. Drogeria Natura też daje nam -40% na kolorówkę przy zakupie przynajmniej dwóch produktów do 29 kwietnia. 

A ja się pytam, dlaczego wszyscy robią na raz takie promocje?!

No i jaka jest Wasza ulubiona mięta


xoxo 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...