DIY: Mój własny, spersonalizowany kalendarz.


Witam Was w nowym 2015 roku ♥ 

No właśnie, 2015, a Ty dalej nie masz kalendarza? Albo nie znalazłeś takiego jaki w pełni by ci się podobał? Nic nie szkodzi! Możesz go przerobić w kalendarz, który będzie w pełni pokazywał Ciebie, Twoje zainteresowania. Może być też czymś co Cię motywuje, inspiruje lub Twoje cele na ten właśnie rok. Ja taki kalendarz wykonałam sama, płacąc tylko za kalendarz. 




Nie musi to być kalendarz, w ten sposób można ozdobić również zeszyty.

Przejdźmy do wykonania własnej okładki. 

Wybrałam zwykły kalendarz w kolorze czarnym, kosztował ok. 5 zł..


Następnie szukamy obrazków, które nas inspirują i układamy według naszego uznania. W tym bardzo pomógł mi Tumblr..



Następnie drukujemy nasze dzieło..


Wycinamy i przyklejamy obrazki do naszego kalendarza/zeszytu. Do klejenia użyłam taśmy dwustronnej..



Taśmę kleiłam na cztery rogi obrazka, dzięki czemu nie odklejają się, gdy przejadę po nich dłonią..


No i efekt końcowy..





To mój gotowy szablon, ale każdy może zrobić taki jaki tylko wymarzy :) 




Przy tej okazji życzę Wam wszystkim szczęśliwego nowego 2015 roku, pełnego szczęścia, radości inspiracji. Zachęcam do wykonania takiej okładki, żeby motywowała i inspirowała cały rok, kiedy tylko na nią spojrzycie.  


xoxo  ♥♥

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kalendarze są najpiękniejsze i sama chętnie coś takiego dla siebie bym zamówiła. Strona https://xavilove.com/2019/09/fotokalendarz-cewe/ przedstawia, w jaki sposób wyglądają takie kalendarze, ponieważ można wykonać je na różne sposoby. Ja na swój też mam już mały pomysł, ale muszę jeszcze tylko stworzyć 2 zdjęcia do danych miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam taki spersonalizowany kalendarz i jestem bardzo z niego zadowolona! W tym roku chcę też koniecznie wywołać fotoksiążkę. Ostatnio czytałam ciekawy artykuł na temat jesiennych motywów w fotoksiażce - https://zalajkowane.pl/jesienne-motywy-w-fotoksiazce-i-ich-symbolika/. Bardzo mnie ten wpis zainspirował i chcę aby w mojej ksiażce znalazły się motywy wiosenne, letnie i jesienne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...